Betaalmogelijkheden bij Just for Shop

Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen. De meeste betaalmethoden zijn gratis, maar niet alle, omdat derde partijen ons soms ook kosten in rekening brengen. Hieronder een overzicht.

Betaalwijze Betaalkosten
IDEAL Gratis
Handmatige overboeking (SEPA) Gratis
Cadeaukaarten Logo Icon Webshop Giftcard & Logo YourGift & VVV Cadeaukaarten. Precies wat je wil! | LinkedIn& Gratis
Klarna: Achteraf betalen Gratis
Klarna: Gespreid betalen Gratis
Billink: Achteraf betalen Gratis

Mis je een betaalmethode? Laat het ons weten.

Wat is de verwachte levertijd van mijn bestelling?

Voor alle gevallen waarbij je direct afrekent of een overeenkomst voor betalen achteraf aangaat, geldt: voor 12:00 uur besteld en betaald, de volgende werkdag (inclusief zaterdagen) in huis. Hiervoor dienen wel alle producten uit jouw bestelling direct uit voorraad leverbaar te zijn. Is dit niet zo, dan kan een langere levertijd gelden. Ook kan Just for Shop er in dit geval voor kiezen een deellevering te doen danwel verzending uit te stellen tot jouw order compleet is. Op onze website wordt voor elk product duidelijk aangegeven of het uit voorraad leverbaar is, danwel wat de verwachtte levertijd is.

 

Betaalwijze

Hier vind je meer informatie over alle betaalmogelijkheden bij Just for Shop.

 

IDEAL

Betalen met iDEAL geniet in Nederland een ongekende populariteit. iDEAL is een gebruiksvriendelijke oplossing voor online betalingen. Als je gebruik maakt van één van de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank, dan kan je eenvoudig met iDEAL betalen.

 

Cadeaukaarten

Logo Webshop Giftcard &  Logo YourGift & VVV cadeaukaart&  

Tijdens het afrekenen is het mogelijk om ook te kiezen voor een cadeaukaart. Selecteer tijdens het afrekenen de betaalmethode "Cadeaukaart", ga akkoord met de voorwaarden en druk op de knop bestellen. Vul vervolgens het kaartnummer en eventueel de pincode in, bij sommige kaarten zit de pincode verborgen onder een kraslaag. Wanneer alles correct is ingevuld, wordt het bedrag afgetrokken van het saldo op de kaart. Als je meerdere kaarten wilt gebruiken herhaal je het proces. Mocht er nog een bedrag resteren nadat de cadeaukaart verzilverd is, dan kan je het resterende bedrag voldoen via 1 van onze andere betaalmethode.

Handmatige overboeking

Bij handmatige overboeking maak je na het bestellen geld over naar onze bankrekening. Vermeld bij een handmatige overboeking het ordernummer van je bestelling zodat wij jouw betaling snel kunnen terugvinden.

 

Onze bankgegevens

ING, IBAN nummer NL97 INGB 0009 2721 53 t.n.v. Just for IT (BIC/SWIFT: INGBNL2A) 

 

Een handmatige overschrijving duurt meestal langer dan een online betaling via de website. Je dient rekening te houden met 1 tot 3 dagen verwerkingstijd. Na ontvangst van jouw betaling ontvang je een e-mail met de orderbevestiging en wordt jouw bestelling vervolgens direct verstuurd.

Klarna: Achteraf betalen / Gespreid betalen

Klarna geeft jou de mogelijkheid om binnen 14 dagen te betalen. Zodra de bestelling verzonden is ontvang je een factuur van Klarna. Vervolgens regelt Klarna de betaling met jou. Afspraken over uitgestelde betaling maak je dan ook met Klarna en niet met Just for Shop.

Lees hier de huidige algemene voorwaarden van Klarna

Billink: Achteraf betalen

Billink geeft jou de mogelijkheid om binnen 14 dagen te betalen. Zodra de bestelling verzonden is ontvang je een factuur van Billink. Vervolgens regelt Billink de betaling met jou. Afspraken over uitgestelde betaling maak je dan ook met Billink en niet met Just for Shop.

Betaling mislukt of geweigerd

Online betaling mislukt?

Is jouw online betaling niet gelukt controleer dan of het bedrag van jouw rekening is afgeschreven. Is dit niet het geval dan kan je direct de betaling nogmaals uitvoeren. Indien het  bedrag wel van jouw rekening is afgeschreven en je hebt na een uur nog geen bevestigingsmail ontvangen dan kan je contact opnemen met de klantenservice. Vermeld het transactienummer welke je kunt vinden bij de transactie op jouw rekening. Onze klantenservice lost het probleem met je op.

 

Online betaling  geweigerd?

Wanneer jouw online betaling geweigerd wordt, zal het gereserveerde bedrag direct worden teruggestort. Vervolgens kan je jouw bestelling afrekenen met een andere betaalmethode zie hiervoor de betaalwijze. Redenen voor een geweigerde online betaling kunnen zijn; een ontoereikend saldo, een herhaaldelijk ingegeven verkeerde pincode of een overschreden kredietlimiet. Indien je niet kunt verklaren waarom de betaling wordt geweigerd raden wij je aan dit direct te melden bij jouw bank.

 

Terugbetaling

Indien je binnen de zichttermijn van 14 dagen van jouw aankoop af wilt zien, kan je gebruik maken van het herroepingsrecht; het recht om de koop te ontbinden. Het product dient in de originele staat en verpakking geretourneerd te worden.

Meer weten over terugbetaling en retouren? Lees dan onze algemene voorwaarden

 

Overige vragen

Heb je een vraag of opmerking, of misschien zelfs een klacht? Wij streven naar een optimale klanttevredenheid en helpen je graag zo snel mogelijk.

We verzoeken je via deze link het formulier in te vullen en te versturen, waarna wij ernaar streven binnen één werkdag contact met je op te nemen. Bel je liever met een medewerker? Dat is uiteraard ook mogelijk; je kunt ons bereiken op telefoonnummer +31 (0)85 303 6230 of per email via info@justfor-it.nl.

Product toegevoegd om te vergelijken.